?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

...and so it begins.....

It's now snowing in Finchley. I don't know if it'll become the blizzard of the last two years though. I think that was more towards the end of Jan or early Feb for the last couple of years. Was menaing to check it in my diary so we could be forewarned (as it was almost to the day in 2003/04). Just thought though - I could go back and check last years LJ entry :p

(Edit: it was 28th January last year)

Comments

( 8 comments — Leave a comment )
angelalyce
Jan. 24th, 2005 02:20 pm (UTC)
YAY gonna run around and make snow angels :D
pond823
Jan. 24th, 2005 02:42 pm (UTC)
Think it's gonna stop soon though. We had it here but only for 10 minutes.
angusabranson
Jan. 24th, 2005 04:02 pm (UTC)
Yep. Already finished.

I'm not predicting major snow problems until the weekend. Whilst is great for the planned move :(

That's going on the last two years though - I've not checked the actual weather forecast as yet.
kit_hartford
Jan. 24th, 2005 04:42 pm (UTC)
It's meant to be damn cold on Thursday ... which fits the pattern of 2004 and 2003 almost exactly :)
ian_wyrdness
Jan. 24th, 2005 05:12 pm (UTC)
I've got to ride motorbike back home to Finchley tonight. Hopefully there won't be any snow then.
mooncadet
Jan. 24th, 2005 05:48 pm (UTC)
WOOOOOOOOOOOOOOOO!
want snow want snow want snow

*mel in her happy mitten place*
angusabranson
Jan. 24th, 2005 06:21 pm (UTC)
Well, our snow was crap in the end. Hardly settled and melted damn quick. Then after a few minutes it stopped snowing all together! It won't be the last snow fall of the year for us though. Our annual blizzard should be due in a few days.

I don't have any mittens though. I do, however, have a very warm pair of black leather gloves :D
angelalyce
Jan. 24th, 2005 09:26 pm (UTC)
I was fucking cheated!!! im gonna sue i wanted snow!!!!!! *throws major tantrum* hope it snows for my bday!! have cutest snow outfit :D
( 8 comments — Leave a comment )

Latest Month

May 2015
S M T W T F S
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by Tiffany Chow